Panel používateľa

Ako reklamovať ventilátor CATA E GLASS ? (E-100...)

Dôverujte nám. Podnikáme od roku 1990 a tento rad sklenených ventilátorov sme uviedli na trh v marci 2012 ...

Postupujte v tomto poradí:

  1. Prečítajte si tzv. FAQ - často odpovedané otázky. Väčšinou sa jedná o chyby pri inštalácii, nastavovaní, prípadne o závady v elektroinštalácii. Kazovosť skleneného radu E GLASS je absolútne minimálna.
  2. Prečítajte si Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia, najmä ak ste tak doteraz neurobili. Pravdepodobne objavíte chybu v pripojení, alebo obsluhovaní ventilátora, prípadne odhalíte, že ste neboli dôsledný pri výbere vhodného modelu.
  3. Zavolajte nám. Drvivú časť reklamácii vieme vybaviť telefonicky. Ušetríte čas a peniaze. Kontakty sú tu, nájdete ich tiež v pätičke návodu a na obale výrobku. Model vášho výrobku je na krabici ako súčasť štítka čiarového kódu, alebo aj na výrobnom štítku ventilátora.
  4. Ventilátor posielate do oficiálnej technickej servisnej služby, alebo na miesto predaja. Je to uvedené na poslednej strane návodu - pri sklenených ventilátoroch najčastejšie na strane 8. Posielajte kompletný výrobok aj so všetkým príslušenstvom - pomáha to odhaliť príčinu deklarovanej závady. Posielajte aj obal, obzvlásť ak sa jedná o nový výrobok.

NEŽIADAJTE NÁS O VÝMENU:

  1. VÝROBKOV BEZ ZÁVAD
  2. MECHANICKY POŠKODENÝCH VÝROBKOV
  3. NEKOMPLETNÝCH VÝROBKOV (PRÍSLUŠENSTVO)
  4. NOVÝCH VÝROBKOV BEZ OBALOV A PRÍSLUŠENSTVA

Prosíme majte na pamäti, že deklarovaná závada "nefunguje" nám nehovorí nič o tom, ako sa u vás závada prejavuje. Skúste byť konkrétnejší v popise prejavu závady.

Podstatná časť práce (montáž, pripojenie, nastavovanie) patrí do rúk kvalifikovaným elektrotechnikom z praxe = tým, čo sa denne elektroinštaláciami živia a majú dostatok odborných znalostí a skúseností. Medzi týchto pri všetkej úcte spravidla nepatrí: obkladačkár, sadrokartonista, dedko, tatko, svokor, sused, kolega z vedľajšej kancelárie, kamarát, ktorý už pripájal objímku v svietidle... verte, riskujete stres a škody. Zverte to odborníkovi.

Návod k nahliadnutiu (Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia).

Návody su pri každom výrobku v krabici a na Eshope dovozcu pri každom výrobku v pdf

FAQ - často odpovedané otázky k ventilátorom CATA E GLASS

Miesta Predaja ventilátorov CATA

Ak potrebujete pomoc s výrobkom z nášho dovozu, kontaktujte nás. Servis a podporu poskytujeme len pre výrobky pochádzajúce z nášho dovozu a distribúcie.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR NÁJDETE TU

Sekcia sa priebežne aktualizuje

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.

Prihlásenie