Panel používateľa

Ako reklamovať ventilátor CATA E GLASS ? (E-100...)

Dôverujte nám. Podnikáme od roku 1990 a tento rad sklenených ventilátorov sme uviedli na trh v marci 2012 ...

Postupujte v tomto poradí:

  1. Prečítajte si tzv. FAQ - často odpovedané otázky. Väčšinou sa jedná o chyby pri inštalácii, nastavovaní, prípadne o závady v elektroinštalácii. Kazovosť skleneného radu E GLASS je absolútne minimálna.
  2. Prečítajte si Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia, najmä ak ste tak doteraz neurobili. Pravdepodobne objavíte chybu v pripojení, alebo obsluhovaní ventilátora, prípadne odhalíte, že ste neboli dôsledný pri výbere vhodného modelu.
  3. Zavolajte nám. Drvivú časť reklamácii vieme vybaviť telefonicky. Ušetríte čas a peniaze. Kontakty sú tu, nájdete ich tiež v pätičke návodu a na obale výrobku. Model vášho výrobku je na krabici ako súčasť štítka čiarového kódu, alebo aj na výrobnom štítku ventilátora.
  4. Ventilátor posielate do oficiálnej technickej servisnej služby, alebo na miesto predaja. Je to uvedené na poslednej strane návodu - pri sklenených ventilátoroch najčastejšie na strane 8. Posielajte kompletný výrobok aj so všetkým príslušenstvom - pomáha to odhaliť príčinu deklarovanej závady. Posielajte aj obal, obzvlásť ak sa jedná o nový výrobok.

NEŽIADAJTE NÁS O VÝMENU:

  1. VÝROBKOV BEZ ZÁVAD
  2. MECHANICKY POŠKODENÝCH VÝROBKOV
  3. NEKOMPLETNÝCH VÝROBKOV (PRÍSLUŠENSTVO)
  4. NOVÝCH VÝROBKOV BEZ OBALOV A PRÍSLUŠENSTVA

Prosíme majte na pamäti, že deklarovaná závada "nefunguje" nám nehovorí nič o tom, ako sa u vás závada prejavuje. Skúste byť konkrétnejší v popise prejavu závady.

Podstatná časť práce (montáž, pripojenie, nastavovanie) patrí do rúk kvalifikovaným elektrotechnikom z praxe = tým, čo sa denne elektroinštaláciami živia a majú dostatok odborných znalostí a skúseností. Medzi týchto pri všetkej úcte spravidla nepatrí: obkladačkár, sadrokartonista, dedko, tatko, svokor, sused, kolega z vedľajšej kancelárie, kamarát, ktorý už pripájal objímku v svietidle... verte, riskujete stres a škody. Zverte to odborníkovi.

Návod k nahliadnutiu (Návod k inštalácii, zapojeniu, obsluhe a prevádzke zariadenia).

Návody su pri každom výrobku v krabici a na Eshope dovozcu pri každom výrobku v pdf

FAQ - často odpovedané otázky k ventilátorom CATA E GLASS

Miesta Predaja ventilátorov CATA

Ak potrebujete pomoc s výrobkom z nášho dovozu, kontaktujte nás. Servis a podporu poskytujeme len pre výrobky pochádzajúce z nášho dovozu a distribúcie.

Sekcia sa priebežne aktualizuje

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info