Panel používateľa

Reklamácie

Oficiálny Reklamačný formulár pre ventilátory CATA

Oficiálny Reklamačný formulár pre ventilátory CATA

Spoločnosť ELMAT SLOVAKIA s.r.o., ako oficiálny dovozca a zástupca značky CATA na Slovensku (pre divíziu Ventilácia), prijíma reklamácie výrobkov pochádzajúcich výlučne a preukázateľne z jej partnerskej distribučnej siete.

Pred vyplnením reklamačného formulára si prosíme prečítajte:

Najčastejšie otázky, chyby a Odpovede, tzv. FAQ tu.

 

Prečo?

Prečo?

Jedna hodina nákladov na činnosť servisného oddelenia má hodnotu 30 € a spätné zaslanie 1ks ventilátora asi 5,50 € (pri zmluvných cenách dopravy!). Ďalšie náklady sú na balenie a expedíciu. V prípade neoprávnenej reklamácie - napr. pripájal sadrokartonista bez elektrotechnického oprávnenia / osvedčenia a praxe a závada sa neprejavuje - účtujeme náklady formou dobierky koncovému zákazníkovi. Preto pred odoslaním reklamácie odporúčame, aby si zákazník a montážnik prečítali najprv Najčastejšie otázky, chyby a Odpovede, tzv. FAQ tu.

Až 90% predložených reklamácií vyplýva z nesprávneho zapojenia, výberu, pochopenia funkcií výrobku, alebo technologického nesúladu zariadení v inštalácii, za čo dovozca nezodpovedá. Rovnako mechanické poškodenia nie sú predmetom reklamácie. Každý jeden výrobok je na Slovensku kontrolovaný a opatrený povinnými bezpečnostnými štítkami a označením pôvodcu distribúcie.

Na nekompletne vrátené výrobky, ktoré sú bez závad, dobropis nevystavujeme a zasielame ich naspäť. Aj keď sú bez závad, nevieme ich ďalej predať z dôvodu chýbajúceho obalu, poškodeného polepeného obalu, alebo príslušenstva (gumené tesnenie pre vodiče, kľúč C pre otváranie a nastavovanie parametrov, uchytávací materiál).

Po konzultácii a odsúhlasení odosielajte reklamáciu zabalenú spôsobom "Krabica v krabici". 95% výrobkov je sklenených! NEaplikujte lepiace pásky na originálny obal výrobku! Postup riešenia reklamácie a adresu servisného oddelenia nájdete na poslednej strane návodov k ventilátorom CATA E GLASS ( E-100 ). Zásielky doručujte kuriérskou službou (GLS, Slovenská pošta, DPD, UPS a pod.) "s doručením na Adresu" (pre zásielky na poštu nechodíme).

Uvedenými postupmi chránime zákazníkov, ktorí zverili inštaláciu, zapojenie a nastavenie odbornému elektrotechnikovi s oprávnením, osvedčením a náležitou praxou a skúsenosťami. Umožní nam to viac času venovať skutočným závadám. Chceme napredovať a zlepšovať naše služby zákazníkom, ktorí si to zaslúžia.

V prípade otázok volajte: 0903 430 803

reCAPTCHA chráni tieto webové stránky pred podvodmi a zneužitím /
reCAPTCHA protects this website from fraud and abuse
all unrelated comments and ad links will be deleted /
všetky nesúvisiace komentáre a reklamné odkazy budú vymazané

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info